Szponzorált tartalom
Úgy gondolom, hogy manapság egyre több ember számára kezd vonzó lenni a vállalkozói lét. Őszintén szólva, ezt én teljes mértékben meg tudom érteni, több okból kifolyólag.
Egyrészt, mert vállalkozóként önállóan dönthetsz üzleted minden aspektusáról. Te hozhatod meg a fontos döntéseket, és irányítod a vállalkozásod fejlődését. Mindez persze nagy felelőséggel is jár, de ha ezt valaki képes kezelni, akkor megfelelő lehet számára.
Továbbá lehetőség van saját ötletek megvalósítására, valamint kreatív megoldásokat találni a piaci kihívásokra. Ez szabadságot és kreatív kibontakozási lehetőséget jelent. Ehhez hozzátartozik a nemzetközi piacra való lépés is.
Ráadásul a sikeres vállalkozás jelentős pénzügyi juttatásokkal járhat. Bár az elején kihívásokkal kell szembenézni, azonban később egy jól menő vállalkozás jelentős jövedelmet hozhat.
Mindezeken kívül a vállalkozóknak sokszor kell szembenézniük a kihívásokkal és problémákkal. Mindazonáltal ezek fejlesztik a készségeket és képességeket. Ennek köszönhetően a tanulási és személyes fejlődési lehetőségek széles skálája nyílik meg.
Véleményem szerint, ami mindenki számára a leginkább vonzó lehet ezzel kapcsolatban, az a saját időbeosztásban való munkavégzés lehetősége. Hiszen mindez rugalmasságot és egyensúlyt teremthet a munka, illetve magánélet között. Valamint, ha bármi közbejönne, nem kell aggódni amiatt, hogy bármilyen baj történne az állásunk kapcsán.
A vállalkozások lehetőséget kínálnak a közösségépítésre. Ugyanis a vevőkkel, az ügyfelekkel, a beszállítókkal és más vállalkozókkal való kapcsolatok hozzájárulnak az üzleti hálózat kiépítéséhez.
Az is igaz lehet, hogy egy vállalkozás által kínált termékek vagy szolgáltatások kifejezhetik a saját értékeidet, és lehetőséget adnak arra, hogy pozitív változásokat hozz létre, akár mások életében is.
Fontos azonban megjegyezni, hogy mindez temérdek kockázattal is jár, és nem mindenki számára ideális választás. A sikeres vállalkozás elindítása és fenntartása kemény munkát, illetve kitartást és tervezést igényel. Mindenki számára mások az előnyök és hátrányok, így érdemes megfontolni saját készségeidet, értékeidet és céljaidat, még mielőtt vállalkozóvá válnál.
Ahhoz azonban, hogy létre tudjon jönni egy saját vállalkozás, nagyon sok előzetes teendőre van szükség. Ezek közé tartozik a székhely megválasztása is, amelyben a segítségedre lehet a szekhelyszolgaltatas24.hu.
Ez a vállalat most már több, mint 10 éve foglalkozik ezzel. Először az ország fővárosában nyitották meg irodájukat, amelyek mind Budán, mind Pesten a mai napig folyamatosan működnek. 2014-ben, a pest megyei iparűzési adó mentes Újlengyelben is nyílt egy. Ott napi 8 órában dolgozik több munkatársuk. (Ezeken kívül számos vidéki városban is megtalálhatóak.)
Emellett a hatóságkezelésben is komoly gyakorlattal rendelkeznek, hiszen meglehetősen sok ügyvéddel álltak, és akár máig is állnak kapcsolatban. Ezek miatt igen megbízható cég.
Amit mindenképpen szeretném, hogy tudjatok még róluk, hogy igen jó minősítéssel rendelkezik ez a cég. Ráadásul ezt már évek óta folyamatosan megkapják. Így ha esetleg eddig bármilyen kétség maradt volna még ezzel a céggel kapcsolatban, már biztos lehetsz benne, hogy felesleges az aggodalmad, hisz pénzügyileg nagyon stabilnak számítanak.
A pénzügyi stabilitás azért is ennyire létfontosságú, mert egyáltalán nem mindegy az, hogy mennyire stabil cég foglalkozik a vállalkozásoddal és a székhelyeddel. Ha egy instabil székhelyszolgáltatót választasz, akkor előfordulhat, hogy kihúzva akár sok száz vállalkozás alól is a szőnyeget, eltűnik a piacról. Ráadásul tömeges adószámtörléseket és eltiltásokat, cégcsődöket hagyva magad után.
Sajnos per pillanat ebben a szektorban jó pár olyan cég működik, amely nagyobb nyereséget, tőkeerőt, sziklaszilárd pénzügyi stabilitást nem tud nyújtani a velük szerződő partnereinek. Ez pedig erre a vállalatra nem jellemző.
Végül fontosnak tartom leírni azt, hogy ezen cég nem üzemeltet cégtemetőt. Minden velük szerződő ügyfél alapos kontroll és átvilágítás után tud csak szerződni. Ez is azt mutatja, hogy számukra a jogszerűség, a hatóságokkal való jó kapcsolat legalább annyira fontos, mint az ügyfeleikkel.
Ezen székhelyszolgáltatás budapesten található, de létezik újlengyeli is. Én azonban a mostani cikkemben az első opcióról szeretnék részletesen írni.
A fővárost választva három csomagból tudsz választani. Ezek igazából a velük járó szolgáltatásokban, az áraikban, valamint az időtávukban különböznek egymástól.
Az első 24 hónapra szól, és csupán a nagyon alapokat tartalmazza: tulajdoni lap, hozzájáruló nyilatkozat, cégtáblára cégnév kihelyezése, küldeményekről értesítés, kényszerintézkedések tűrése, székhelycím biztosítása, postai küldemények átvétele és a hatóságok fogadása.
A második 12 hónapig tart, és igazából mind közül ez a legnépszerűbb. Ebben az esetben az alapszolgáltatások mellett megjelennek már extrák is: levelek szkennelése és továbbítása, postázás minden hónap elején, tárgyaló biztosítása, valamint ajándék hónap.
Az utolsó, amely fél évig érvényes, tulajdonképpen abban különbözik az előzőtől, hogy több az ajándék hónapok száma.
Mit is jelentenek pontosan ezek a különböző szolgáltatások a csomagokon belül?
A cég nevét egy cégtáblára helyezik ki azért, hogy a jogszabályi előírásoknak eleget tudjanak tenni. Ugyanis rendkívül speciális előírások vannak, melyeket az Adóhatóság szúrópróba szerűen ellenőrizni szokott, bárhol legyen is a székhely.
A vállalathoz érkező küldemények, levelek átvétele, majd szkennelése (automatikusan minden érkező levél esetében megtörténik), és továbbítása elektronikusan történik, és ezt a székhelyszolgáltató vállalja el.
Minden egyes hónapnak az első hetében a beérkező leveleket továbbítják postán azért, hogy az ügyfélnek ezért ne kelljen külön elmennie mondjuk Újlengyelbe. Ennek díját minden csomagár tartalmazza, kivéve a budapesti kedvezményes 24 hónapos csomagajánlatot.
A hatóságokat is szakszerűen fogadja a székhelyszolgáltató. Az is igaz, hogy elég ritkán kerül sor például a NAV helyszíni ellenőrzésére. Ilyenkor pedig rendszerint arra kíváncsiak, hogy az adózó-ügyfélnek van-e élő szerződése az adott megbízottal.
Mindezeken felül 7/2017-es IM rendeletnek megfelelően tűrik a hatósági kényszerintézkedést. Ráadásul, amennyiben szükséges, akkor akár tárgyalót, munkaasztalt is tudnak biztosítani Budapesten a VI. kerületben, illetve Újlengyelben. Utóbbinál lehetőség van iratok letételére, őrzésére is, tehát valódi iratőrzésre.
Milyen előnyei vannak a székhelyszolgáltatásnak?
Egyrészt, nem kell adminisztrációt fenntartanod a székhelyeden, főleg, ha induló vagy kis vállalkozásod van. Nem kell sem irodát bérelned, sem pedig postára járkálnod folyamatosan, és ott sorban állnod, amivel akár több órát is megspórolhatsz és fordíthatsz másra.
Ezenkívül nem szükséges a váratlanul betoppanó hatóságokat a privát szférádban, otthon fogadnod, ha esetleg a saját otthonodat jelölnéd ki székhelyként. Ezzel együtt nem kell építményadót fizetned (ezzel pedig sajnos nagyon sokan nincsenek tisztában).
Ha a lakásodra vagy házadra CSOK-ot vettél fel, azt nem veszíted el. Végül pedig, a rezsit magánszemélyként fizetve, nem foghatják rád, hogy a céges tarifát kellett volna kifizetned.
Fontosnak tartom kiemelni azt, hogy ezen szerződéseket a vállalat vidéki irodáiban is alá tudod írni (Győrben, Pécsett, Zalaegerszegen, Miskolcon stb.). Illetve azt, hogy az újlengyeli abban más a budapestinél, hogy az IPA mentes megoldás. Ez pedig sokak számára befolyásoló tényező lehet a döntés során.
Remélem, sikerült meggyőznöm téged arról, hogy mennyi megéri élni ezzel a lehetőséggel. Ha így gondolod, a weboldal „Kapcsolat” fülén minden információt megtalálhatsz annak érdekében, hogy felkeresd a székhelyszolgáltatás budapesten foglalkozó vállalatot.